måndag 9 juni 2008

Sommaren är här - Kontrasternas sommar!! Hurra!

Nu är det bara ett drygt halvår kvar till Jul! Julen ser jag fram emot. Tack för alla de fina sommardagar vi fick i förra veckan. Nu känns allt plötsligt så normalt igen. Det enda som retar mig är att jag bytte till sommardäck alldeles för tidigt. Redan för en dryg vecka sedan. Nu måste jag bära ner vinterdäcken från vinden igen! Helt i onödan. Work, work work.
Varför lär man sig aldrig utan skall vara så förbannat spontan?? Byt aldrig till sommardäck och ta aldrig av dig långkalsonger och handskar, då är du illa ute i denna del av Sverige.

2 kommentarer:

ragnarök sa...

Snön faller och vi med den!
Här i Laxforsen förbereder vi årets bad premiär, det blir nog före midsommar. båten är sjösatt så du kan nog förvänta dig besök i stugan vad det lider /hare bra Ragnarök med halstablett

Joachim Almgren sa...

Ni är välkomna på besök i Torneälvens övre regioner. Fr.o.m
1:a juli flyttar jag upp verksamheten till stugan permanent för sommaren.