tisdag 27 januari 2009

Presentation av Tess - Mitt lilla, lilla yrväder













Tess mitt lilla yrväder får här en bildlig presentation. Tess som är dotter till Tråslettens Lory och min egen SUCH,NUCH,SJCH Suhlegan Tarzan. Hon har nu blivit styvt 2 år och jag tycker att hon utvecklats bra.på alla sätt och vis. Fyra premieringar på 6 starter i unghundsklass är hennes meritlista. Nu börjar allvaret i öppen klass och nu skall agnarna sållas från vetet. Vägen mot Vinnarklasshund skall starta. För närvarande så jobbar vi med apporten för fullt för att vara klara med den innan jaktproven startar i slutet på februari. Nu går vi en spännande tid till mötes jag och mitt lilla yrväder Tess och pappa Tarzan förstås!

2 kommentarer:

Catherine sa...

Vilken raring!
Hon kommer säkert sopa banan på proven! =)

Joachim Almgren sa...

Det återstår att se, men det är klart att förhoppningarna finns där
och hon har ju levererat på ett bra sätt hitills så.... Hon skall i alla fall få en rejäl chans att visa vad hon går för!