tisdag 9 januari 2007

Tess - En riktig, liten tuffing!!!!



















Aklimatiseringen av Tess går över förväntan. Hittills har allt bara gått bra, men nog har jag fått mycket att jobba med alltid, precis som jag önskat, och ibland blir man bönhörd. Men mycket vatten skall rinna under broarna och någon lättsam seger förutspår jag inte.Tess är Social, framåt och mycket frimodig och inte rädd för något alls än så länge. Full av energi, en stor portion egen vilja men ändå följsam. Vi får väl se hur det ser ut om ett par månader med följsamheten. Tarzan har börjat vekna en smula och släpper in Tess närmare inpå sig, men jag skulle överdriva om jag sade att han var förtjust i sin lilla dotter. So far - So Good!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Joche!

Kul med Tess, blir spennende å se fremover, Tarzan er vel den beste læremester hun kan få...Kommer til Abisko, vi ses da! Hilsen Asgeir og Tråslettens C.P Luis Figo